09.11.2020

Цифрова стратегія

  • Урочисте відкриття віртуальної виставкової зали для клієнтів
  • Підготовку тут вже пройшли понад 600 спеціалістів
  • Розробка платформи для концертів у прямому ефірі
  • CUPRA виступить у ролі співпродюсера телесеріалу

CUPRA представляє свою стратегію цифровізації, яка сприятиме просуванню на ринку нових моделей компанії. У якості пілотного проєкту цього цифрового плану заходів іспанська марка створила віртуальну платформу під назвою "«CUPRA e-Garage на мисі Форментор»".
Ця онлайн-платформа являє собою віртуальний простір з ефектом занурення, у якому користувачі зможуть створювати власні аватари та спілкуватися з іншими людьми за допомогою голосових і текстових чатів. Віртуальну платформу було створено спільно з Mediapro Group із Барселони та компанією Visyon.

Данина пошани CUPRA
Цей цифровий світ містить моделі місць з усього світу, особливим чином пов'язані з CUPRA. Віртуальна платформа розташована на острові, який надихнув на створення моделі Formentor. Користувачі можуть знайомитися не лише з моделями CUPRA, а й відкривати для себе колекції продуктів для стилю життя та різноманітний вміст, пов'язаний з брендом. Крім того, у віртуальному просторі передбачена аудиторія для проведення презентацій у прямому ефірі.

"CUPRA - сучасний бренд, заснований у 21-му сторіччі. Він певною мірою належить до «цифрового покоління» і використовує сучасні технології та стратегії, у яких ключове місце відводиться людям та емоціям. Наші нові моделі дають нам можливість охоплювати ширшу цільову групу з використанням різноманітних методів", - заявив Антоніно Лабате (Antonino Labate), директор CUPRA із питань стратегії, розвитку бізнесу та виробництва."CUPRA e-Garage на мисі Форментор - своєрідний постріл стартового пістолета, що символізує початок нашої подорожі у світ цифрових технологій. Мета полягає у тому, щоб перетворити цю платформу на місце зустрічі для усього сімейства CUPRA, тому в майбутньому її двері будуть відкриті для всіх наших клієнтів з усього світу."

Нові цифрові ініціативи
Під час інтерактивної прес-конференції, яка проходила на віртуальній платформі, компанія CUPRA розповіла про деякі вражаючі проєкти, що входять до цифрової стратегії бренду. Директор відділу маркетингу Ігнасі Прієто (Ignasi Prieto) повідомив, що CUPRA займається розробкою платформи для прямої трансляції концертів, за допомогою якої поціновувачі музики зможуть взаємодіяти зі своїми улюбленими виконавцями та отримувати доступ до ексклюзивного вмісту. Крім того, CUPRA збирається виступити у ролі співпродюсера телесеріалу про потужні автомобілі, який планують опублікувати на одному зі стрімінгових сервісів.
Крім того, Прієто розповів, що амбасадори бренду Марк тер Штеген (Marc ter Stegen), Матіас Екстрьом (Mattias Ekström) та Фернандо Беластегін (Fernando Belasteguín) першими підключаться до віртуального світу CUPRA з використанням власних аватарів.

CUPRA Master Convention
28 жовтня у віртуальному просторі CUPRA e-Garage на мисі Форментор відбулись перші збори спеціалістів CUPRA Master Convention. Понад 600 спеціалістів CUPRA із 35 різних країн віртуально зібралися разом, щоб пройти базову підготовку для продавців-консультантів марки. За словами Халеда Суссі (Khaled Soussi), який відповідає в компанії CUPRA за розвиток торгової мережі та обслуговування клієнтів, для створення інтерактивної навчальної програми бренд використав комбінацію технологій та можливостей ігрофікації. Завдяки цьому спеціалісти CUPRA отримали можливість безпосередньо з дому дізнатися більше від експертів CUPRA про стратегію бренду та перевірити свої знання у ході конкурсу.
Після відкриття першого на території Європи дилерського центру CUPRA Garage у Гамбурзі і тапас-бару hola! у Відні бренд продовжує працювати над створенням ексклюзивної торгової мережі з використанням гнучких нових форматів, які виходять за межі звичної концепції дилерського центру.