16.11.2020

Фінальні тестування

  • Головна інженерка CUPRA Марта Алмуні про компактний кросовер
  • Хорді Жене та Матіас Екстрьом дбають про бездоганні налаштування
  • Д-р Вернер Тітц особисто перевіряє якості моделі у зборі

Виробництво CUPRA Formentor вже йде повним ходом, і незабаром перші замовники зможуть зрадіти своєму власному екземпляру. До останнього моменту весь відділ розробки, у тому числі віце-президент SEAT з досліджень і розробок д-р Вернер Тітц (Dr Werner Tietz), головна інженерка CUPRA Марта Алмуні (Marta Almuni) та гонщик Хорді Жене (Jordi Gené) ретельно відстежували найдрібніші деталі, щоб довести до ідеалу враження від керування. Тут вони діляться своїми враженнями.

310 к.с. контрольованої потужності
Перекрита ділянка дороги з багатьма крутими поворотами і різкими перепадами висоти слугує випробувальною трасою для версії CUPRA Formentor Launch Edition потужністю 310 к.с. Траса, що ставить до автомобіля найрізноманітніші вимоги. "Ми хотіли, щоб відчуття від поїздки в CUPRA Formentor не відрізнялися від автомобіля компактного класу. Модифікація параметрів системи прогресивного керування та адаптивної системи регулювання ходової частини дає змогу використовувати п'ять режимів руху", - пояснює головна інженерка CUPRA Марта Алмуні (Marta Almuni).

Віце-президент SEAT з досліджень і розробок д-р Вернер Тітц (Dr Werner Tietz) теж сів за кермо для пробної поїздки. Він говорить: "Важливо, що ви вже перед початком руху визначаєте, як хочете їхати, та обираєте відповідний режим руху." З урахуванням особливостей ділянки попереду пан Тітц легко приймає рішення: "Для початку я виберу режим CUPRA", - говорить він.

Щоб водій міг у прямому сенсі тримати все під контролем, безпосередньо на кермі розташована кнопка CUPRA, за допомогою якої перемикаються режими руху. Завдяки цьому все справді буде під контролем, адже руки міцно триматимуть кермо."Якомога рідше відриваючи руки від керма, ви зможете їздити у спортивному стилі і водночас безпечно. Крім того, ви будете менше відволікатися та отримувати максимальну насолоду від водіння", - пояснює Тітц.

Безпосередній контакт з дорогою
Якнайкраще відчувати дорогу та її особливості допомагають передбачені у базовій комплектації ківшеподібні сидіння. "Ми приділили їм особливо багато уваги, адже такі сидіння - одна з головних передумов, необхідних для перенесення притаманних гоночному авто емоцій у салон серійної моделі. Вони забезпечують безпосередній контакт між водієм та автомобілем і завдяки цьому дають вражаюче відчуття дороги", - пояснює Алмуні. "Хоча в компактному кросовері через особливості конструкції ви сидите вище, при цьому ви все одно відчуваєте справжній зв'язок з дорогою", - підтверджує Тітц.

Команда конструкторів CUPRA тісно співпрацювала з гонщиками CUPRA Хорді Жене (Jordi Gené) та Матіасом Екстрьомом (Mattias Ekström), які ділилися своїм досвідом в автоспорті при створенні CUPRA Formentor."Ми дуже довго і ретельно працювали над оптимальними налаштуваннями ходової частини, підвіски, рульового управління та інших деталей. У завершальних випробуваннях участь брали Жене та Екстрьом, які допомогли нам переконатися, що автомобіль забезпечує потрібну нам точність проходження поворотів та реакцію на натискання педалі акселератора", - пояснює Алмуні. Хорді Жене так описує свої враження після тест-драйвів: "Кермо дає точне відчуття дороги, а ходова частина забезпечує можливість оптимального контролю в будь-якій ситуації."