Віцепрезидент CUPRA з досліджень і розробок д-р Вернер Тітц (Werner Tietz) демонструє технології CUPRA Formentor VZ5 на трасі Castelloli в Барселоні

>     Точна керованість і гальма Akebono з шестипоршневими супортами належать до унікальних особливостей найпотужнішого автомобіля CUPRA

>     У режимі Drift потужний кросовер демонструє свої найзахопливіші якості

Марторель, 23 липня 2021 р. - На трасі Castelloli в Барселоні віцепрезидент CUPRA з досліджень і розробок д-р Вернер Тітц (Werner Tietz) готується оцінити емоції, які дає керування CUPRA Formentor VZ5. Це найпотужніша модель за всю історію CUPRA, що свідчить про максимальну відданість нестримним інноваціям. «Можливість випробувати технології, що лежать в основі викиду адреналіну, який викликає цей автомобіль, має дуже привабливий вигляд», - говорить він.

 

Запустити відео

- V як синонім швидкості. Доктор Тітц вибирає режим CUPRA й вимикає систему стабілізації. «Це дає змогу розвинути максимальну потужність, доступну на трасі», - переконує він. Пан Тітц натискає на педаль акселератора, і п'ятициліндровий двигун потужністю 390 к. с. видає найпотужніше ревіння з-поміж усіх двигунів лінійки. Він досягає швидкості в 100 км/год лише за 4,2 секунди. Автомобіль продовжує прискорюватися та входить у перший поворот траси. «Кермо дуже точне, а реакція блискавична», - зауважує він. Пан Тітц дістається фінішної лінії. «Завдяки гальмам Akebono з шестипоршневими супортами гальмівний шлях на 1,3 м коротший, ніж у серійної моделі», - пояснює він.

 

- 100 % адреналіну. Віцепрезидент CUPRA з досліджень і розробок приберігає найцікавіше наостанок та випробовує режим Drift. «Технологія розподілу крутного моменту спрямовує всю потужність на одне заднє колесо, що дає змогу дрифтувати, з легкістю контролюючи автомобіль», - демонструє він. «CUPRA Formentor VZ5 змусить вас усміхатися. Я можу тільки подякувати команді інженерів і водіїв CUPRA за втілення в життя такого подарунка для автолюбителів», - підсумовує 

Запустити відео