UrbanRebel

DarkRebel

03.05.2021

Нова директорка

Лурдес де ла Сота, нова директорка із корпоративної стратегії та інституційних відносин

  • Мета - сприяти трансформації компанії
  • Великий досвід роботи в Volkswagen Group
  • Проект "електрифікація" є одним із основних завдань

Багатий досвід роботи


 Протягом своєї професійної кар'єри вона більше 25 років працювала в Volkswagen Group та в брендах SEAT, Volkswagen та Audi в Іспанії, Німеччині та США. З 2017 року пані де ла Сота очолювала відділ по роботі з клієнтами для брендів SEAT і CUPRA на посаді директора з бізнес-стратегій, роздрібної торгівлі та діджиталізації. У центрі уваги амбітних проектів, якими вона керувала, була модель продажів майбутнього, метою якої був подальший розвиток цифрової торгівлі через мережу офіційних дилерів. Ціллю було забезпечити стійкість і безперервність бізнес-процесів і одночасно врахувати потреби сучасних клієнтів.

"Протягом багатьох років я тісно співпрацював з пані де ла Сота, і весь цей час мені надзвичайно імпонував її стиль керівництва. Вона талановитий і досвідчений лідер, тож наша компанія доповнилася сильним характером та позитивною особистістю", сказав Вейн Гріффітс, генеральний директор SEAT S.A.

«Я переконаний, що Лурдес, з її рішучістю, знаннями та ентузіазмом, є саме тою людиною, яка має очолити  напрям корпоративних стратегій та інституційних відносин SEAT саме зараз, коли ми рухаємося до електрифікованого майбутнього».

Директор з управління кадрами та організацією SEAT S.A. Хав'єр Рос заявив: "«Приємно сприяти розвитку талантів, які вже існують у нашій компанії. Призначення Лурдес є свідченням того, що люди є найважливішим двигуном нашої організації. Ми щодня працюємо над створенням корпоративної культури, яка підтримує різноманітність та професійний розвиток наших співробітників, що сприяє організаційній гнучкості та внутрішньому розвитку".

Лурдес де ла Сота навчалася в Університеті м.Регенсбурга та в Університеті дель Паїс Васко в Іспанії та отримала ступінь з економіки та ділового адміністрування. Вона розпочала свою кар'єру в автомобільному секторі у 1992 році в SEAT у відділі контролю виробництва та інвестицій. Протягом своєї кар'єри де ла Сота піднялася кар'єрними сходами, вирішуючи численні виклики як всередині бренду, так і за його межами. Вона працювала в Іспанії та Німеччині у рамках концерну Volkswagen Group, а також для брендів Volkswagen і Audi і обіймала різні посади у відділах контролінгу, продажів, обслуговування клієнтів і збуту. Перш ніж приєднатися до SEAT S.A. знов, вона була директором з продажу та маркетингу у Volkswagen USA, а також керувала регіоналізацією Північної Америки та Південної Америки у бренді Volkswagen у Німеччині.