Актуальна інформація щодо COVID-19

Поточні замовлення

КОЛИ ПРИБУДЕ МІЙ НОВИЙ CUPRA?

Ваш партнер CUPRA найкраще знає статус вашого поточного замовлення. Робітники вашого дилера можуть якнайшвидше надати вам всю інформацію про очікувану дату доставки.

Натисніть тут для пошуку дилера CUPRA

Послуги СТО

Поломки, сервіс, ремонт або гарантія.

Наші сервісні партнери SEAT все ще відчинені для вас. Постачання запасних частин також гарантоване. Сервісне обслуговування можна здійснювати як зазвичай.

Натисніть тут для пошуку дилера CUPRA

Поширені запитання щодо поточної ситуації з COVID

Я вже чекаю на доставку мого нового CUPRA. Як отримати свою нову машину?

Не хвилюйтеся, якщо ваш новий CUPRA вже прибув, у вас, як і раніше, є способи отримання автомобіля. Для цього ваш дилер зв'яжеться з вами безпосередньо.

Я шукаю нову машину, але не можу відвідати шоу-рум. Як мені знайти підходящий для мене автомобіль?

Наші спеціалісти й-робітники партнерів CUPRA і далі активно консультуватимуть вас, навіть якщо тепер це відбуватиметься телефоном або електронною поштою. Ви також можете знайти багато інформації про різні моделі CUPRA в Інтернеті на нашому вебсайті.

Я хочу здійснити свою мрію про нову машину навіть під час локдауну. Як я можу зараз придбати CUPRA?

Як і раніше, всі наші моделі можна налаштувати в конфігураторі онлайн і запросити пропозицію у вибраного дилера. Крім того, тепер також можна здійснити покупку в партнерів CUPRA по телефону або електронній пошті.

Показати більше