CUPRA пропонує незвичайний шлях.

Інновації неможливі без критичного ставлення до правил. CUPRA Ateca та e-Racer символізують потяг до нового, креативність і прагнення креативно поставити під сумнів існуючі межі.

CUPRA Ateca наново визначає враження від керування. Натхненний гоночною трасою, створений для звичайних доріг. Вражаючий позашляховик потужністю 300 к.с. із системою повного привода 4Drive та коробкою передач DSG-7. І його переваги цим не обмежуються: CUPRA Ateca поєднує спортивні якості з довершеною елегантністю. Деталі екстер'єру благородного мідного кольору, оздоблені карбоном рамки дзеркал заднього виду та глянцево-чорний салон. Сідайте і насолоджуйтесь.

Своєю чергою, CUPRA e-Racer наново визначає досвід участі в перегонах. Як можна зрозуміти з назви, це електричний гоночний автомобіль - перший у світі в класі «туринг». Повноцінний електродвигун потужністю 680 к.с., здатний розвивати пікову потужність у 500 кВт протягом 10 секунд. Винахід, що набагато випереджає свій час. Найсучасніша технологія електропривода доводить, що самого лише ревіння двигуна для перемоги в гонках недостатньо. Перемагає потужність!

Хіба може хтось перевірити межі можливостей краще, ніж славетні чемпіони мотоперегонів? Андреа Довіціозо (Andrea Dovizioso), одинадцятиразовий переможець MotoGP, сів за кермо CUPRA Ateca. Хорхе Лоренцо (Jorge Lorenzo), триразовий чемпіон світу MotoGP, був за кермом CUPRA e-Racer. На трасі «Castelloli» у передмісті Барселони. Це гоночна траса зі складними поворотами, перепадами висот і навіть одним перехрестям. Обидва автомобілі досягали максимальних швидкостей, що перевищують обмеження треку. Перегляньте відео, щоб відчути емоції, які вирували під час перпегонів.

Start Video

Головним пріоритетом є еволюція. Тільки обираючи незвичайні шляхи, ми можемо поставити під сумнів межі сучасності і запропонувати нове визначення спортивних якостей.