UrbanRebel

DarkRebel

CUPRA на ETCR

Світ автоспорту зазнає швидких змін. Ми рухаємось до більш стійкої та інноваційно захоплюючої ери. І, звичайно, ми в захваті від того, що CUPRA відіграє все більшу роль у новій реальності. Зрештою, ми були першим виробником автомобілів, який оголосив про свою участь у Extreme E у вересні минулого року: чемпіонат зі 100% електричних позашляховиків, де водії змагаються в місцях, які зазнають критичного впливу кліматичних змін. Тепер ми із задоволенням переходимо до нового етапу і беремо участь у PURE ETCR.

У співпраці з командою Zengő Motorsport ми приймаємо виклик цього нового чемпіонату і виводимо на трасу перший у світі 100% електричний гоночний автомобіль: CUPRA e-Racer. Нас також підтримує команда, до складу якої входять чотири пілоти світового класу: Мікель Азкона, Хорді Жене, Маттіас Екстрем та Даніель Надь.

Запустити відео

"PURE ETCR - це початок нової ери для гоночних автомобілів: тієї, в якій ми з CUPRA пишаємося тим, що проголошуємо усіх, так само як колись ми перемогали у TCR", - сказав д-р Тіец, виконавчий віце-президент з наукових досліджень та розробок в CUPRA та SEAT. «Цей новий чемпіонат буде дуже захоплюючим, і ми з нетерпінням чекаємо епічних битв на треку. У нас є  команда, яка здатна досягнути великих успіхів, і, як і у всьому, що ми робимо, ми будемо боротися за перемогу!".

Вперше ми представили e-Racer CUPRA на автосалоні в Женеві, коли він був просто концептуальним автомобілем, ще в березні 2018 року. Тоді з нагоди другої річниці CUPRA у лютому минулого року ми показали автомобіль у всій його бойовій красі й готовності. Завдяки своїм чотирьом електродвигунам на задній осі та батареї з рідинним охолодженням потужністю 65 кВт він генерує комбіновану максимальну вихідну потужність у 500 кВт (680 к.с.) з  максимальним крутним моментом у 960 Нм. Розганяючись від 0 до 100 км/год лише за 3,2 секунди, він здатний розвивати максимальну швидкість у 270 км/год.

З моменту свого першого виїзду на трек у 2018 році CUPRA e-Racer подолав понад 5000 кілометрів: наші пілоти передавали свої знання один одному протягом усього часу. Команда випробувала його на таких трасах, як Монмело, Калафат і Кастеллолі (Іспанія) та Рієка (Хорватія). Потім після випробування нової спеціально побудованої батареї та перевірки пов'язаних з нею електронних систем (блоку управління автомобілем та систем безпеки) протягом першої половини цього року ми провели остаточні тестування машини на Моторленді Арагон (Іспанія) та Валлелунзі (Італія).

«Проектування та розробка CUPRA e-Racer - один із найбільш захоплюючих та найскладніших проектів, у яких я коли-небудь брав участь. Це була довга дорога, тисячі кілометрів  тестувань у різних частинах Європи. Ми  їздили на ньому за різних умов, щоб виявити справжній потенціал цього дивовижного гоночного автомобіля », - сказав Хаві Серра, керівник відділу технічного розвитку CUPRA Racing.

Ідеальна команда для великого виклику

CUPRA виставить два e-Racer дял участі в PURE ETCR, за підтримки команди, яка поєднує молодість та досвід. Все це заради того, щоб поборотися за перший чемпіонський титул в історії електричного турінгу. Для всієї команди чемпіонат PURE ETCR буде безпрецедентним викликом не лише через  абсолютно нові технології, а й через насправді революційний формат змагань.

У PURE ETCR учасники будуть зібрані в групи та зіставлені один проти одного в коротких захоплюючих гонках на 8-10 кілометрів. Водії матимуть такі інструменти, як "power-ups", які забезпечать додатковий "поштовх" у разі потреби. За результатами кожної з гонок на відстані 12-15 кілометрів розташування у підсумковому заліку буде залежати від результатів, досягнутих під час "боїв" на ранніх етапах. Переможець загальної події буде оголошений "Королем або королевою вихідних" і отримає найбільшу кількість балів (30).

Справедлива рівність серед учасників гарантована, оскільки всі транспортні засоби будуть дуже схожими за технічним налаштуванням. За регламентом всі вони повинні бути повністю електричними задньопривідними автомобілями потужністю 500 кВт із батареєю 65 кВт-год. Єдині сфери, де допускаються можливості адаптації та роботи кожного окремого бренду, - це конструкція шасі, аеродинаміка та розміри кузова автомобіля.

Уся команда CUPRA налаштована і повністю готова до виклику на PURE ETCR 2021!  Приєднуйтесь до нас, слідкуйте за нами.

 

PURE ETCR 2021 - Календар

 

18-20 червня - Валлелунга (Італія)

9-11 липня - MotorLand Aragón (Іспанія)

6-8 серпня - Копенгаген (Данія)

20-22 серпня - Хунгарорінг (Угорщина)

15-17 жовтня - Індже (Південна Корея)