CUPRA оголошує, що Leon Competición братиме участь у змаганнях WTCR 2021 року.

Незважаючи на сезон, затьмарений пандемією коронавірусу, CUPRA зберігав свій змагальний дух на трасі впродовж 2020 року, а віртуальні гонки відігравали у цьому значну роль. Бренд дивиться в майбутнє, прагнучи зміцнити свою присутність на Чемпіонаті світу серед турінгових автомобілів (WTCR) за участю двох пілотів бренду та чотирьох його гоночних моделей.


Амбасадори гоночного племені CUPRA Хорді Жене та Мікель Азкона, які зокрема беруть участь у розробці серійних та гоночних моделей бренду, змагатимуться у WTCR 2021 року як члени команди Zengő Motorsport. У змаганні візьмуть участь чотири автомобілі CUPRA Leon Competición: нові турінгові гоночні автомобілі CUPRA, які довели свій потенціал ще у минулорічній серії TCR, отримали перемогу на чемпіонаті TCR в Італії та здобули перемогу у перегонах WTCR MotorLand Aragón.

Start Video

Формула перемоги

Поєднання досвіду та молодості - це стратегія, обрана командою CUPRA для серії WTCR 2021 року. Маючи за плечима понад 25 років пілотування гоночних автомобілів, Хорді Гене повертається до головних змагань серії TCR. Каталонський водій вже був частиною команди, яка виграла світові нагороди як у 2008, так і в 2009 роках, а в 2015 році він фінішував серед трьох найкращих у світі пілотів на турінгових автомобілях.

«Я дуже радий повернутися до перегонів разом з CUPRA, особливо поряд з таким досвідченим молодим водієм, як Мікель. Я брав участь у розробці моделі CUPRA Leon Competition, тому добре знаю, на що здатна ця машина. Це буде захоплюючий сезон!", - сказав Жене.

З іншого боку, молодий пілот Мікель Азкона вже може похвалитися успішною кар'єрою. Він змагався у серії TCR, закінчив 2020 рік як пілот з найбільшою кількістю перемог у гонках TCR - це насправді дивовижне досягнення. У 2018 році він виграв TCR Europe, і в своєму першому сезоні на WTCR він здобув свою першу перемогу у Вільяреалі, а за результатами чемпіонату був на шостому місці. Минулого року Азкона приєднався до Zengő Motorsport для участі у змаганнях на CUPRA Leon Competition у сезоні 2020 року, виграв фінальну гонку на MotorLand Aragon та фінішував сьомим.

«Я радий продовжувати гонки з CUPRA у WTCR ще  на один сезон. Після двох років змагань та перемог на найвищому рівні моя мета - боротися за титул чемпіона світу. Я впевнений, що перегони поруч із таким досвідченим водієм, як Хорді, допоможуть мені стати ще більш конкурентоспроможними та демонструвати найкращі результати за кермом CUPRA Leon Competición. Ця модель просто ідеально підходить саме для цього чемпіонату ", пояснив Аскона.

Крім того, молодий пілот поєднає змагання WTCR зі своєю участю у Європейському TCR 2021 у складі іспанської команди Volcano Motorsport.

Захоплюючий сезон

У пілотів CUPRA попереду вісім вихідних, щоб продемонструвати свої навички водіння на WTCR, який запланований на історичній трасі Нюрбургрінг у Німеччині на початку червня. Календар на 2021 рік включає зокрема події в Португалії, Іспанії, Італії, Угорщині, Південній Кореї, Китаї та Макао і триватиме до кінця листопада.

«У CUPRA ми переконані, що молодість та досвід - ідеальне поєднання задля досягнення наших цілей. Хорді Жене має величезний досвід і знання зі світу гоночних автомобілів, а Мікель є частиною наступного покоління молодих талантів, які прагнуть стати рушійною силою трансформації майбутнього автоспорту. У 2021 році CUPRA бере участь у 70 перегонах, запланованих на цей сезон (у світових, континентальних та національних серіях та чемпіонатах TCR). Тим часом ми продовжуємо нашу стратегію електрифікації, беручи участь у Extreme E та PURE ETCR, де Хорді та Мікель також будуть разом», - сказав директор зі стратегії, розвитку та операцій CUPRA, Антоніно Лабате.

CUPRA Leon Competition

Новий гоночний автомобіль, розроблений для змагань у серії TCR та в гонках на витривалість на світовому рівні, оснащений 2,0-літровим турбованим двигуном, здатним видавати 340 к.с. на 6800 об/хв і крутному моменті 410 Нм. Оснащена  шестиступінчастою послідовною коробкою передач, абсолютно нова гоночна модель CUPRA розганяється від 0 до 100 км/год за 4,5 секунди і здатна розвивати максимальну швидкість у 260 км/год. Нове покоління CUPRA Leon Competición поєднує в собі нову конструкцію кузова та геометрію шасі, розроблену спеціально для цієї моделі, що зменшує вагу, додає жорсткості та забезпечує більшу персоналізацію для кожної команди та пілота.

Для досягнення вищої аеродинамічної ефективності CUPRA спиралася на технологію друку HP Multi Jet Fusion 3D для виготовлення більш легких компонентів, що покращують розподіл ваги, таких як модуль управління кермом, повітрозабірники та охолоджувачі.

CUPRA Leon Competición уособлює сучасний характер бренду CUPRA та його гоночної ДНК. Ще до свого дебюту на змаганнях ця інноваційна модель вже встановила нові стандарти у світі автоспорту. Наприкінці 2019 року він став першим гоночним турінговим автомобілем, який можна було придбати за попереднім замовленням через онлайн-платформу. Окрім цього, нова модель вперше з'явилася в серії CUPRA Simracing минулого року, за кермом якої побували амбасадори CUPRA Марктер Штеген, Маттіас Екстрем та Хорді Жене.