UrbanRebel

DarkRebel

Назад до джерел

Про логотип CUPRA

Почнімо з логотипа CUPRA. Що він означає?

 

Ми руйнуємо класичні стандарти автомобільного світу. Нас більше цікавлять дух і філософія бренду CUPRA, ніж окремо взятий продукт марки.

Ми прагнули створити відчуття належності до клану. Так ми придумали аналогію з трикутником. Уявіть два трикутники, які перетинаються. Трикутники мають дуже динамічну форму. У трикутника стабільна основа, і він вказує чіткий напрямок.

А тоді ви перевернули його з ніг на голову.

 

Заради прискорення і щоб зробити його більш динамічним. Крім того, наші продукти будуть доповнені окремими деталями, аксесуарами і колекціями. А для довершення досвіду користування CUPRA ми працюємо над налагодженням партнерських стосунків з цілим рядом інших брендів та митців. Для нас це не просто продукт: ми сприймаємо його значно багатогранніше.

 

У чому полягає ідея CUPRA?

 

Сама по собі концепція чистої потужності дещо старомодна. Справа ж не завжди у частках секунди. Наші автомобілі не обмежуються цим і мають нові елементи. Ми шукаємо щось більш вишукане, не агресивне і не разюче, а натомість більш елегантне і шикарне. Ми хочемо бути спокійнішими і сильнішими.

 

Швидкість, безумовно, є складовою CUPRA. Як би Ви описали швидкість?

 

Швидкість - це ідея швидкого руху вперед, із загостреними відчуттями, гарною видимістю, адреналіном у крові та високою пильністю. Відчуття швидкості чарівне саме по собі. Посадивши дворічного малюка на візок і штовхніть його вперед, ви створите відчуття швидкості. Ви зрозумієте це за посмішкою на обличчі дитини. Вона всередині всіх нас. Швидкість - це круто. Переміщення - це прекрасно.

У світі CUPRA можна легко перестрибувати від одного досвіду до іншого.

 

При цьому важливий сам шлях. Йдеться не лише про швидкість чи про перемогу, вирвану на останніх мілісекундах на кільці Нюрбургрингу - ми вже це зробили! Найбільше цікавить сам спосіб досягнення мети.

 

Наскільки відрізняється водіння CUPRA від просто швидкої їзди?

 

Це дещо більше, ніж просто водіння з високою швидкістю. Це звук, матеріали в салоні автомобіля, навіть запах. Потужний автомобіль задіює всі органи чуття. По-перше, це візуальні враження, тому ми приділяємо багато уваги зовнішності автомобілів. Але маневреність не менш важлива. Деякі деталі виготовлені з вуглецевого волокна. Але це не просто встановлення елементів з вуглепластику на автомобіль. Вирішальне значення має загальна легкість матеріалів. Привабливі і водночас прості матеріали і тканини використовуються для досягнення головної мети - щоб все функціонувало ідеально.

 

Чи буде CUPRA більш орієнтований на водія?

 

Так, безумовно. Ми працюємо над створенням орієнтованого на водія середовища, але не в чистому гоночному стилі. Ми використовуємо матеріали, приємні на дотик - нам подобаються такі природні нотки. Саме так ми прийшли до використання мідного відтінку, адже це дуже теплий, справжній колір. Ми хотіли, щоб наш бренд викликав теплі відчуття. Він не такий холодний, як алюміній, а значно тепліший, ближчий до людей, більш людяний.

 

Як буде розвиватися дизайн CUPRA в майбутньому?

 

Ніщо не висічене в камені. Ми не кажемо, що якась певна лінія особливо характерна для CUPRA. Автомобілі CUPRA спортивні, з характером, але вони не кусаються. Грань між авто з характером та агресивним автомобілем дуже тонка. Спортивні автомобілі CUPRA цілком напевне ставатимуть більш елегантними.

Ви нещодавно представили цілковито новий CUPRA e-Racer.

 

Так, він повністю електричний! Цей автомобіль від початку розробляли як повноцінний електромобіль, і він надзвичайно конкурентоспроможний. Ми поставили собі мету досягти такої ж швидкості, як із ДВС. З приводу дизайну є одна цікава історія: пам'ятаєте перший Cup Racer? Він з'явився дуже швидко і став значним успіхом. Оскільки це був певною мірою таємний проєкт, у нас не було часу на розробку, особливо на аеродинаміку. Ми просто продовжували роботу без аеродинамічних тестів.

У випадку з версією Evolution ми зосередилися на одній меті: автомобіль мав стати швидшим на 8 км/год без внесення змін у двигун, лише за рахунок аеродинаміки. Крім того, автомобіль повинен був виглядати ще краще. І ми це зробили. Коли ми почали обговорювати CUPRA e-Racer, це було ще однією великою проблемою, тому що наша мета була зовсім непростою. Аеродинаміка і вага зараз дуже важливі. Інженери зайнялися проблемою ваги, намагаючись досягти найкращого значення потужності на одиницю ваги. Але про динаміку довелося турбуватися нам, дизайнерам. До того ж, ми хотіли, щоб автомобіль виглядав ще краще, ніж друга версія Cup Racer.

Врешті-решт нам це вдалося. Ми переконані, що електричний автомобіль може бути гоночним, так само як гоночний автомобіль може бути електричним. Водночас він може бути привабливим, викликаючи всі ті емоції, про які ми говорили.

 

З якими викликами доводиться стикатися під час розробки цілковито нового бренду?

 

Потрібно мати точне уявлення про філософію. Треба знати, чого ти хочеш досягти і яка філософія має за цим приховуватися. Я запитав себе: як повинен виглядати автомобіль через чотири роки? Саме це і є початкова точка моєї роботи.

 

Чи маєте ви ще якісь пристрасті, окрім дизайну?

 

Водіння автомобіля. (сміється)

 

Що є вашою рушійною силою? Чи маєте ви чітко визначену життєву позицію?

 

Це, мабуть, пристрасть. В 11 років я почав малювати автомобілі у моїх шкільних підручниках. Врешті-решт я почав вивчати те, що дійсно хотів - дизайн.

 

А інші люди, які розробляють і виготовляють CUPRA, мають якісь особливі риси?

 

Ми спеціально відбираємо наших співробітників. Вони повинні відчувати бренд. Крім того, вони мають бути здатні йти на певний ризик. Для реалізації ідей інколи потрібна неймовірна настирливість. Ці люди можуть говорити приблизно так: Я це розумію, але можна зробити по-іншому? Співробітники, зайняті на виробництві, повинні мати багатий досвід. Деякі деталі виготовляють і встановлюють вручну. Ми приділяємо дуже багато уваги деталям, але захоплюємося і ручною роботою. На великому заводі такого не зробиш, для цього потрібне маленьке підприємство, як-от у Марторелі.

"Ми руйнуємо класичні стандарти автомобільного світу."